separate's always better when there's feelings involved

idag dissade jag linette, vanessa och en stor fest. jag orkar bara inte idag. faktum är att det inte är mycket jag orkar längre. det känns faktiskt som att jag har förlorat en hel del, saker som jag kanske aldrig ens har haft. saker som självdisciplin och självrespekt men kanske mest orken. och självförtroendet är så himla långt borta, och trots att jag aldrig någonsin har haft något så känns det som att även det har gått förlorat. och det känns ganska misslyckat att inte ha någon apu-plats nästa vecka. vi har liksom haft sen i höstas på oss att hitta praktikplats. ändå har jag ingen. ibland undrar jag hur jag ska klara mig i framtiden. när jag tänker på det blir jag rädd. jag blir rädd men kanske mest ledsen ändå. för jag har ambitioner. ambitioner som jag låter gå till spillo. det är inte synd om såna som jag. för om jag tar tag i allt så blir allt bra. det är bara det att jag har så himla svårt för att ta tag i saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0