shake it like a polaroid picture

igår mådde jag väldigt illa. nästan hela dagen. idag mådde jag också lite illa. jag hatar att må illa.
idag hälsade jag på linette en snabbis på jfs och rånade henne på lite cash. sen hetsade jag till skolan i regnet och levererade lite pengar till en trött man. på tal om trötthet så har jag varit sjukt utmattad idag. jag orkar ingenting. fysiskt alltså. det är helt sjukt faktiskt. jag hoppas att det går över när jag blir frisk. imorgon kommer jasmine. och imorgon ska jag typ jobba på kvällen. och imorgon typ ska nån sova hos mig. nämen. på fredag ska jag till min favoritlinnéa och baka lite med henne. sen ska vi festa. hårt och länge. jag har saknat det. jag saknar mina människor som inte alls är mina egentligen. men jag saknar de jävlarna ändå. bara för att jag aldrig skriver listor så har jag gjort en.

några sanningar:
1. jag mår illa.
2. jag är sjukt orkeslös idag.
3. min kropp är konstig och ful. både utanpå och inuti.
4. jag funderar seriöst på att konvertera till typ klänningar och sån skit. för jag passar verkligen inte i byxor längre. det är ganska sorgligt faktiskt. jag blir ledsen.
5. jag vill bli frisk.
6. jag har lust att supa mig full och dansa och sjunga och röka och skratta skratta skratta. och snurra runt litegrann. men bara lite

nu ska jag se på greys anatomy

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är riktig! han fick den av mig och anna =D det är han som ritat den, fast vi ritade den på t-shirten till honom. snyyygggt va?

2008-02-27 @ 22:33:27
Postat av: anna ode den gode

det var från mig

2008-02-27 @ 22:34:06
URL: http://luno.blogg.se
Postat av: linea

heart

2008-02-28 @ 13:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0