this town seems hardly worth our time

igår tittade jag och mimmi på pirates of the caribbean 3. jag fattade noll eftersom jag inte har sett tvåan, så jag somnade ganska många gånger. på natten ringde vanessa mig flera gånger, men jag var så trött och handikappad och retard att jag inte förstod hur man svarade i telefon. jag trodde typ att det var något jävla alarm som ringde eller nåt. tillslut lyckades jag svara i alla fall, och vanessa ville bara fråga vad jag gjorde. hon är min söta brud, den där kvinnan. idag ska jag med min mamma till tuna park, sen ska jag förfesta med några av de finaste kvinnorna jag vet. ett år idag. sen ska vi dra på ztor fezt. en annan sak är att jag börjar bli kär i the shins.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är kär i dig!

2008-02-02 @ 16:28:44
URL: http://elephantgun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0