three little birds sat on my window

idag vaknade jag och hade absolut ingen aning alls om när jag förväntades befinna mig i skolan. så jag duschade, åt frukost, läste och somnade lite på min säng. sen kom mamma in och sa att jag kan ju faktiskt stanna hemma idag, som har varit sjuk hela lovet. och så sa hon att jag ska få beställa en klipptid.
1. jag vet inte vart jag ska klippa mig
2. jag har lite ångest för de kommer klippa av allt mitt "långa" hår. jag som har sparat så. men å andra sidan är det väldigt slitet, så det ska faktiskt bli rätt så skönt att få bort det fula.

det är väldigt, väldigt fint väder ute. så jag ska gå ut lite senare. först ska jag med min mamma och pappa till jysk, de skulle titta på något. det ska bli så himla skönt att komma ut, för just nu känner jag mig väldigt varm och lite instängd. dessutom kom jag på imorse att om man kan räkna de gånger man har gått ut på sportlovet så har man inte gått ut mycket. jag har inte gått ut mycket. och eva kan ju inte bli arg för att jag inte kommer till skolan idag för vadå, förväntar hon sig att jag ska veta av mig själv när jag ska komma dit, och vart jag ska gå? nej, hon kan ju åtminstonde svara på mailet tycker jag, det är faktiskt inte för mycket begärt.
nu ska jag ut!

Kommentarer
Postat av: anna

tack så jättemycket.
du är supersnygg!

2008-02-27 @ 16:26:39
URL: http://luno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0