you've got the sweetest eyes that i've ever seen

jag har ganska många ihopblandade tankar i mitt huvud just nu. de liksom klibbar fast i varandra på något sätt vilket gör det omöjligt att urskilja vad som egentligen hör ihop med vad. det är ganska mörkt samtidigt som ljuset sticker i mina ögon. jag tror att det är ungefär likadant med rusningstrafik. allting står stilla samtidigt som uppståndelsen är större än någonsin.

från och med nu ska jag sluta tänka. faktum är att jag ska sluta med ganska mycket. jag ska sluta tänka och jag ska sluta bry mig. på samma gång ska jag börja med väldigt mycket. för jag ska börja bry mig och jag ska börja tänka, fast på ett helt annat sätt. men framförallt så ska jag börja agera och ta tag i saker.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0