silvriga handtag och låtsasbaciller som är verkliga

här skulle några bokstäver ord och meningar kunna få plats men just nu vet jag inte riktigt hur man transporterar tankar från huvudet ner i fingrarna. därför skriver jag lite onödiga grejer istället:
imorgon har jag svenskaredovisning och min syster fyller 19 år. jag har inte tränat alls på svenskan så jag funderar på att protestera mot anne som förövrigt aldrig bryr sig om vad jag säger. jag har inte fixat någon present åt min syster än men de gör inge. på fredag ska vi till badhuset på gympan och nyss insåg jag att det kommer bli fett äckligt, för jag har börjat bli sjukt äcklad av handtag, kranar och allt sånt som massor av människor hela tiden tar i. om det är äckligt så är ju badhuset inget annat än äckligast. fatta hur många människors kroppvätskor som flyter omkring i vattnet... typ saliv, svett och kiss. feta gubbars svett, gamla tandlösa tanters saliv och små äckelungars kiss. jag äger på att äckla mig själv. det är så fult att säga att något äger, men inte längre. och förresten så gör de inge. idag blev jag jätteglad när gabriella blev jätteglad och galen. jag älskar när folk får glädjespridning i kroppen som hon verkade få och jag älskar att få det själv. ett litet hårstrå hänger och dingar på lampan över mitt vattenglas och tangentbordet känns helt fett. jag ska nog gå och plugga nu och försöka sluta tänka på allt som är äckligt, och kanske ägna mina tankar på lite finare och lite bättre saker. förresten så flyttade jag på glaset så fort jag fick syn på hårstrået. jag ska nog hälla ut vattnet. de gör inge, jag har redan druckit jättemycket så jag är otörstig och jättekissnödig. i ögonvrån ser jag dingelhårstrået och det gör mig verkligen illamående

Kommentarer
Postat av: sofie

jag drömde om dig inatt.
vi var i e-tuna och du gick flera meter framför mig, ibland kollade du bak och gav mig konstiga, arga blickar. det var snö ute och vi var någonstans där det var öde, vi skulle till torshälla(?) eller något liknande. kan ha varit något annat ställe, i drömmen visste jag, men i verkligheten kan jag ingenting om sånt.
du hatade mig och jag vet inte om det var det att det var självaste jag, eller om jag hade gjort dig något. men hatade gjorde du verkligen. sedan kom det två killar och en tjej gående på en väg, då slutade du se arg ut och blev istället jätteglad.
sedan sprang du fram till dom, kramade dom och glömde att jag fanns.
jag kommer inte ihåg hur jag kom hem eller vad jag gjorde sen, men jag hoppas att du inte hatar mig på riktigt.
ibland drömmer jag min verklighet

2008-01-16 @ 20:01:49
Postat av: Anonym

när jag var liten så kissade jag i vattnet där, hoppas kisset är kvar, det är tillägnat till dig ida sundin asp. du får göra vad du vill med kisset, hoppas du sväljer lite vatten så du har en del av mig i dig föralltid (tills du kissar ut det såklart) (iofs finns kanske lite kisspartiklar kvar)

love u hejdå /tiina

2008-01-16 @ 20:39:21
URL: http://runeitis.blogg.se
Postat av: sofie

hahaha jag drömde om dig inatt igen! fast nu kan jag inte komma på vad jag drömde längre.. du var i alla fall glad den här gången. eller jo juste, jag minns lite nu! du hade läst min kommentar och sedan sa du något gulligt som jag inte minns, sedan log du åt mig. men det hände något dåligt sen tror jag, jag har för mig att du började hata mig igen.
jag vet inte vad det är med mig och mina två senaste drömmar som handlade om dig. jag antar att jag är rädd för att göra felsteg som gör att du hatar mig vilket leder till att jag förlorar dig.
och jag antar att jag bara saknar dig väldigt, väldigt mycket

2008-01-17 @ 15:19:15
Postat av: Sophia

jag hatar simhallar. står alltid på tå i duschen osv. usch får ångest bara av att tänka på det, synd att simma är så bra och kul och så, annars skulle jag fan aldrig göra det! :

2008-01-17 @ 15:20:32
URL: http://alfonz.blogg.se
Postat av: sofie iiigen

fan vad jobbig jag är nu som skriver en tredje gång, men skulle bara säga att jag skriver till dig i bloggen för att jag inte har någon msn för tillfället, annars hade jag skrivit där. sen kan man ju undra varför jag inte skriver på bdb istället, ja, det undrar jag också.
detta var ganska onödigt känner jag men puss på det

2008-01-17 @ 15:22:25
Postat av: olle

Jag har kissat där speciellt för dig

2008-01-17 @ 22:22:21
Postat av: milla

anneli är en hora :) hon lyssnar aldrig på vad man säger. jävla hora :).

2008-01-24 @ 17:31:39
URL: http://millavanerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0