so stop chasing your past

jag vill att vanessa ska komma hem nu, för allt annat suger. det suger så jävla hårt att jag måste gå och ha ont i magen varenda jävla dag och det suger att man är fast i nuet och inte kan förflytta sig i tiden. det suger så jävla hårt att det är januari och att alla är så förbannat jävla nere. det suger så jävla hårt att jag inte bor i göteborg eller stockholm och det suger att jag aldrig orkar göra någonting längre. det suger att jag aldrig kan göra någonting rätt och det som suger allra jävla mest är att jag inte orkar vara vaken och jag orkar inte sova. vafan gör man då? ah det undrar jag med.

Kommentarer
Postat av: sofi med e oki

ja, det suger att du inte bor i göteborg

2008-01-04 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0