11h30

idag var jag och linette på stan. till frukost/lunch så åt vi lantchips och drack cola, ungefär som det ska vara. så lär det ju i alla fall bli på arvika, vilket jag peppar så sjukt jävla mycket till idag. jag har inga förväntningar alls, jag vet bara att jag ska festa som aldrig förr och träffa härliga männsikor i skogen. idag kom jag dessutom fram till att danger är det enda bandet som jag skulle bli ledsen av att missa. det blir nog bra, jag längtar i alla fall.  


skit i bakgrundsbilden och fokusera på låten istället, kanske så bra att jag dör (nästan)

Kommentarer
Postat av: levon

SV: jag älskar att du byter namn hela tiden :)

ingen festival för mig :'(

2008-06-23 @ 22:01:58
URL: http://levon.blogg.se/
Postat av: mikael

danger är sjukt jävla bra.

2008-06-26 @ 00:37:31
Postat av: Liv

älska danger, dom var bra på arvika också :)

2008-07-10 @ 21:08:57
URL: http://intended.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0