det är fel på linjerna

jag vaknade upp på landet och hörde röster i köket. det var jonas och anders som gjorde amerikanska pannkakor, fast egentligen gjorde nog jonas det mesta jobbet medan anders tittade på. pannkakorna var ganska goda trots att de var väldigt salta. några timmar senare reste mannen till eskilstuna för att repa, och därför är jag nu ensam hemma i länna i ca sex och en halv timma till (bortsett från anders som sover och katterna som är utomhus). än så länge har jag tittat på kopps, lagat jonas tröja lite, nästan börjat gråta på grund av magont, ritat och ätit fil med müsli. imorgon ska vi nog cykla till willys, det är typ en mil dit. då ska jag tvinga jonas att köpa frukt. nu ska jag gå ut och cykla lite eftersom vädret är fint, cykeln är fin och länna är fint på sommaren.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0