en blandning av stavelser

hela min kropp går i 360 kilometer i timmen idag och jag har hunnit med massor av saker. jag har packat det mesta till arvika nu och det känns inte som att jag glömt något för en gångs skull, men därför har jag säkert gjort det. fast vad spelar det för roll? det enda jag egentligen behöver är biljett, pengar och sprit och det har jag ju! fyfan vad jag inte ska ta det lugnt, jag kommer vara igång alla cirka etthundratio timmar jag befinner mig i värmland. nu ska jag snart till linnéa och titta på något hitlerfilm, jag köpte den speciellt för henne för att hon är så fin.
nu drar jag! kom till camp nazty bitches sex for free/lidljugend och träffa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0