nä nu är hon ivrig igen

jag sitter här på en stol och ramlar nästan av för jag är ganska ivrig och lite nervös men mest uppspelt för jag funderar på att låta linette klippa mig ikväll, jag ska ha ganska kort hår för jag passar ju i kort hår och visst har jag velat ha långt hår länge men det blir ju aldrig långt och jag passar ju i kort hår och jag behöver något nytt (andnöd om jag skulle ha sagt allt det där utan paus) och nu har jag ivrat upp mig själv till det yttersta och jag typ rycker lite och nu behövs det en punkt. hallå linette, jag tar med en sax till linnéa!

Kommentarer
Postat av: veronica

du är typ den enda jag känner som verkligen, VERKLIGEN, borde ha kort hår ida.

2008-06-27 @ 20:19:28
URL: http://mmmmmmmm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0