nu kom min syster in med en kul man

idag har varit en bra dag med mycket sol och mycket bra saker och jag har varit ganska så väldigt glad ungefär hela tiden. jag vaknade av ett sms och åkte på juicejakt, min klänning fladdrade nästan för mycket och sen stötte jag på en fin linnéa. jag åkte hem och drack min juice och läste lite och sen träffade jag en underbar tjej på stan, vi köpte takeway mat och åt den på strömsholmen medan vi doppade fötterna i vattnet. imorgon ska jag laga pannkakor till oss två och till det ska vi dricka havredryck med chokladsmak. på tal om goda saker så bakar jag och finaste mannen bullar som jäser just nu. snart ska vi åka ut någonstans och äta dem. jag fick nyss veta att jag har mvg i engelska förresten. sdjkghksdjye jag är väldigt ganska mycket glad. nu har jonas sönder sin mobil, tur att han får en ny imorgon :) han är fin. men arg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du så skriver mysigt.



ps. jag har också mvg i eng. det är så jävla sjukt, för jag är egentligen ganska så jättedålig. ds.

2008-06-02 @ 21:02:22
URL: http://luno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0