nu ska han upp och leka

jag skulle vilja vara hon den där som inte säger någonting, hon som håller inne med sina tankar till den dagen då alla ord strömmar ut för att det är dags, för att det är på tiden. jag skulle vilja vara mystisk och intressant, hemlighetsfull och bedårande. jag skulle vilja trivas med mig själv som enda sällskap och kunna njuta av ensamheten. jag skulle vilja vara harmonisk och optimistisk i alla situationer, men istället är jag orolig och känslig, rädd för nästan allt och ingenting. nu skiter jag i det här.   

Kommentarer
Postat av: s

jag ska till arvika, ja :)

2008-06-21 @ 21:59:49
URL: http://bratislava.blogg.se/
Postat av: luno

jag säger typ ingenting, jag är ändå inte mystisk eller intressant.. hah :(

2008-06-22 @ 14:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0