after the curtain

det är mysigt att vakna klockan nio, äta chips till frukost och spela tv-spel. mysigast är det tillsammans med en fin man. och eftersom det är sjukt fint väder idag så drog jag upp persiennerna och drog undan gardinerna så att solen lyste in i mitt rum. den liksom värmde sådär brännande mot huden och det blev ganska kvavt i rummet, men det gjorde ingenting alls. för nu är det vår.
det enda som faktiskt skulle kunna bli bättre just nu vore om jag hade lägenheten. jag vill ha den. nu. så att jag kan göra vad jag vill och träffa vem jag vill när jag vill. för det är rätt jobbigt att bara få träffa någon ungefär två gånger i veckan på fritiden, när man egentligen skulle vilja vara med den personen så sjukt himla mycket mer. jag dör lite när jag tänker på det faktiskt. den här dagen som var så bra. nåväl, jag är väl rätt bra på att förstöra bra saker med dåliga tankar antar jag. men den här dagen ska inte få bli förstörd, den är för fin för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0