emily loizeau

jag tror att jag struntar i att ta bort fylleinläggen, jag hade ju trots allt väldigt kul när jag skrev dem. i alla fall så hade jag det mysigt igår med veronica. vi åkte till simon och satt med honom i hans bastu tillsammans med elias och sean. sen cyklade vi hem runt ett kanske, det är kul att cykla när allt går fort. hemma hos henne somnade vi runt två kanske, och idag var det nästan ännu mysigare faktiskt. jag vaknade i vanessas säng och den kändes så sjukt jävla skön! jag upptäckte att jag hade sovit på hennes bh heheh, sawry! veronica fixade fetaste frukosten: rostade mackor, aprikoskräm och blåbärspaj med vaniljsås. score! lite senare åkte jag till stan där jag mötte malin och moise. vi hämtade ut vår "lön" på eskilstuna-kuriren, score again! i alla fall, idag fyller min lillebror år. jag undrar hur mycket, jag har så sjukt dålig koll. men det måste nog vara 14 år, eftersom han går i sjuan... shit, det känns ju som att vanessa nyss var 14! fan, nu blev jag osäker, är vanessa 15 eller 16? jag suger hahah, nu ska jag gå och se på scary movie 3 och rita.

Kommentarer
Postat av: verrrrra

haha breakfast tiiiiime!!!

2008-03-26 @ 16:55:57
Postat av: Hanna

loizeau, så bra!

2008-03-27 @ 00:27:31
URL: http://olkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0