en rolig man i turban dansar på ett tak

idag har varit en jävligt bra dag faktiskt. det började med att vi hade en rolig gympalektion för omväxlings skull, vi typ lekte och åkte inlines. nästa roliga grej var väl på gko:n när ida lööw bjöd på glass. jag och david hade köpt kolasås för ida hade bara köpt chokladsås och strössel, och det var så jävla gott. jag och linette är fan satsarna när det gäller gko-fika och fika över huvud taget. vi är fan bäst! alla är så jävla svaga och kan bara äta pyttelite innan de blir mätta, men inte jag och linette :) vi fikar hela lektionen. utmana oss och ni förlorar! efter gko:n hade vi matte, och det var fan soft. vi satt och snackade lite om hannas sweet 18 nästa vecka, och då blev jag jävligt pepp. så jag ska gå! jag måste bara få tag på en klänning och sen är jag kinda ready. jag ska nog ringa verra, hon brukar ha massa klänningar, hon kanske har någon jag kan låna. nästa vecka är det ju faktiskt dubbelt upp eftersom det är två artonårsfester på två dagar, it's amazing! (som david skulle ha sagt) så nu är jag sjukt pepp och festsugen. jag sparar mig till nästa vecka så att jag pallar trycket heheh. nåväl. idag ska jag äta fisk. jag funderar på att bjuda hit linette någon dag på lite coffeeballs eller nåt annat. fast nu ska jag ringa veronica och ikväll ska jag träffa vanessa damn it!

image270

image271

image272
ja vad kan jag säga, ibland är gamla bilder fan livet.

Kommentarer
Postat av: veronica

ja. gamla tider var fan livet

2008-03-15 @ 12:22:11
URL: http://expression.blogg.se
Postat av: Malin

OMG :O haha ida, vafan har jag gjort för att förtjäna det där xD

2008-03-15 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0