HIGHSCORE!

igår drog jag och linette till strenkie strängnäs för att parthey på micke eskils 18-årsfest. när vi kom fram ringde jag jonas för att be om en vägbeskrivning, men antingen så förklarade han sämst eller så var jag trögare än vanligt, för det slutade med att jag och linette gick helt åt helvete och fick vända tillbaka efter en väldigt lång bit. none score! i alla fall, sen mötte micke eskil, johan och linus upp oss och vi begav oss mot partheyt. det var sjukt kallt ute och jag hade väldigt tunna strumpbyxor på mig, plus att jag och linette hade ju varit ute i kylan ganska länge så vi var pretty frozen. efter en ganska lång promenad kom vi fram och vid det här laget var linus så jävla körd. hela han (verkligen hela) var överallt hela tiden och det var så jävla no score for him :D jag dog hahah. vart man än vände sig var han där och slängde runt med armarna, dansade som ett freak eller låg på golvet och ålade sig. pretty good entertainment i must say! kvällen flöt på som fan med massa mysigt folk, älskar strenkie-people fan<3 älskar att åka dit med linette också, det är fan highscore every time. jag dansade med sarha också, hon är fan härlig ibland alltså, så jävla porrig tjej! och helt plötsligt mådde jag sjukt illa, jag blev nästan chockad. så jag blev ganska så väldigt gnällig heheh, och lade mig ner på golvet. men då kom micke eskils typ farbror eller morbror och lackade på mig lite. jag tror att han körde ut mig men jag är inte helt säker, nästa grej jag kommer ihåg är i alla fall att jag snackade med jonas i telefon och jag gnällde lite men kunde inte prata så himla mycket för jag mådde så jävla illa. none score! plötsligt spydde jag ner golvet och elementet inne i omklädningsrummet, och det var fan highfuckingscore :D:D efteråt mådde jag sjukt bra igen, älskar känslan! grejen var att folk trodde att jag skämdes och så, och det här kanske låter konstigt, men jag älskade det faktiskt, för det var så jävla värt bara. och att linette sa score direkt när jag hade spytt var liksom kronan på verket haha :D efter det någon gång var partheyt slut, så jag och linette satte oss ner med linus, matilda och niklas och snackade medan micke eskil städade med de vuxna peopsen. linus var lite mer lagom körd vid det här laget, så han fattade liksom vad han gjorde i alla fall haha. efter tjugo minuter enligt micke eskil så åkte jag, linten han och linus vi hem till honom. där åt vi toast i överflöd och det var så jävla gott! nattmat är skiten<3 vi snackade lite om linus none-score kväll och jag skrattade så himla mycket igår så jag avlider :) så jävla härlig kväll! efter toasten så somnade jag och linten i mickes bäddsoffa, någon gång runt tre kanske.

idag har jag haft sånt jävla flyt alltså, helt sjukt! fast dagen började med lite none score när jag vaknade halv nio och var sjukt varm och törstig. inte förrän klockan elva gick jag upp och drack vatten, då alla hoez hade vaknat. jag och lintun åt lite mercichoklad till frukost och sen tog vi farväl av männen och begav oss på en härlig vårpromenad mot tågstationen. strängnäs är så jävla fint! vi älskar det så jävla hårt, så himla snygga hus överallt och helt genommysigt. vi kom i perfekt tid till bussen, score! lintun hade gjort mig väldigt sugen på coca cola, och gissa vad jag möttes av på köksbordet när jag kom hem? MHM thazz right, some coke hahah. highscore! när jag hade druckit cola och duschat bort allt skabb så kom pappa hem med pizza till mig :D highscore again!!!!!!!!!!! efter maten var jag lite sugen på godis så jag öppnade skafferiet och hittade en liten godispåse med halvovärt godis och frågade mamma om jag fick ta. och nu kommer nästa score: då tog mamma fram en sjukt stor godispåse med massa highscoregodis i, och då svimmade jag nästan :D mitt humör idag är på toppen av toppen, det kan fan inte bli bättre. ikväll ska jag dessutom festa för tredje dagen i rad med linette, min bästa festpolare någonsin, och jag tror att vi ska träffa bea och cattis och gabriella också, jag är så jävla peeeeeeeppp!!! dessutom ska vi snart äta massor av god mat och annat skit för min moster, hennes pojkvän, mormor och morfar kommer. imorgon kommer världens bästa jonas hit också.
KVINNAN HAR FLYT!

Kommentarer
Postat av: micke

så ni hittade till stationen ändå? :D

2008-03-22 @ 17:28:25
Postat av: jonas

...ningar H3H3H3H

2008-03-24 @ 14:16:43
Postat av: horan

ida har flyt(ningar)hehehehe.

2008-03-24 @ 18:38:36
URL: http://millavanerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0