illusionen av en verklighet

igår dansade jag bort hela kvällen och en bit av natten tillsammans med andra glada och fulla människor. och det var så jävla härligt att vara med gabriella och linette, de är fan sanna kvinnor. sanna kvinnor som är på riktigt. och bea min bondbrud ( jag har ingen aning om vad jag fick det ifrån, kanske hennes röda klänning) är så jävla gullllllllllll. och jag, jag var full och glad och väldigt uppklädd. det enda som var lite synd var att william mådde dåligt och att lisa försvann så fort. bäst för henne att hon scoreade hahah. det var i alla fall en härlig 18-årsfest och en bra början på lovet. idag har jag ont i huvudet och mår illa fast det är inte så himla farligt faktiskt. idag fick jag ett påskägg av mamma och jag har ätit upp det mesta av innehållet, så jag har lite ont i magen också. snart ska jag gå ut litegrann och senare kommer linten och lizee och sen gittar vi till strenkie på 18-årsfesten nr två. jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig bara, men det löser sig. nu vill jag ha sommar.  

Kommentarer
Postat av: scoreadelizee

he he he
scoreade
såklart he he

2008-03-21 @ 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0