längsta inlägget sedan din mamma förlorade oskulden

igår var en jävligt soft dag faktiskt. jag åt ca 500 gram godis (minst) och pratade om svåra saker med agnes. sen på kvällen behövde jag plugga till nk-provet so bad, men jag var så himla trött. då ungefär tvingade jonas mig att läsa igenom allt högt för honom genom telefon. han somnade nog ibland. men det gjorde faktiskt så att provet gick riktigt bra idag så det var så jävla värt. jonas är så jävla värd.
idag har också varit en jävligt soft dag. fast tyvärr åt jag ungefär bara hälften så mycket godis som igår heheheh. jag och agony kunde inte help ourselves. vem köper inte godis när det kostar 3.90/hg PLUS att det faktiskt är påsk juh. godis är också så jävla värt. fast jag börjar kanske bli lite beroende, ovärt :D:D:D:D men agnes blev faster inatt, värt! i alla fall så hälsade min man på mig idag efter skolan, jag tycker om att ha honom här. jag tycker inte om att inte ha honom här faktiskt.
imorgon är det finally hannahs sweet 18 och jag är peppeppepepp fast samtidigt lite orolig eftersom killen som skulle fixa spriten hade blivit magsjuk. men elias sa att det fixar sig. då fixar det sig :) äsch vafan, det fixar sig!!!!!!!! nu fixar det sig. jag fick föressten en väska av min mormor till imorgon,fast jag vet inte om den passar. den är typ brun och man håller den i handen. jag orkar fan inte hålla något i handen :( skitsamma, det fixar fan sig.

en sista grej bara: min lillabror är jävligt ofta jävligt fucking fittigt störande. helt seriöst. han kommer hem och tjatar om datorn på dirren eftersom han är beroende av sitt jävla fittspel. sen typ dampar han loss för att jag sitter och kallar mig slyna. nu har jag ett blodigt finger och jag tror att det är hans fel. nåväl, han kan inte hjälpa att han är liten och korkad. typ.


Kommentarer
Postat av: anna

min bror är också korkad, och han är ju inte ens liten. hah

2008-03-20 @ 14:51:53
URL: http://luno.blogg.se
Postat av: sofie

HAHA, din lillebror (L)(K)(F) =$=)=P=D

2008-03-20 @ 21:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0