på andra sidan världen

just nu mår jag väldigt illa, vet inte varför. i alla fall så har jag hittat klänningar och kjolar jag vill ha, eller en kjol rättare sagt. jag har inte haft kjol på cirka hundra år så det skulle vara ganska kul att ha en kanske. nu låter jag nästan som en modebloggare minus det formella skrivsättet, men de gör inge.
nu på eftermiddagen har jag skrivit mitt medeltida cv till svenskan, fast egentligen har jag ingen aning om hur det ska se ut. jag har lyssnat på baden baden också, det var ganska längesen. jag gillar dem hårt, checka myspacen: www.myspace.com/badenbadenbaden. jag borde plugga samhällskunskap och naturkunskap idag också, men jag funderar på att ringa veronica istället. jag orkar fan inte göra för mycket nytta på en och samma dag. inte idag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0