en himmel tre människor två djur

jag snurrar in mig i allt och alla
jag släpper hellre in främlingar och okända platser än fastnar i saker som är för viktiga för att jag ska kunna förstå dess innebörd och mening och ändå vill jag inget hellre än att stanna under täcket där det är varmt och alldeles för kvavt för att någonsin kunna andas normalt och ändå undrar jag. jag tryckte in spola-framåt-knappen för länge sedan och jag undrar varför tiden aldrig är tillräcklig. kanske var ett knapptryck inget att minnas.

han log och sa nämen vad säger du

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är rätt fantastisk du

2008-05-13 @ 00:20:01
Postat av: sanna

återkommande senario, kanske. jag förstår dig i alla fall. du skriver så himla fint

2008-05-13 @ 13:46:11
URL: http://bratislava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0