första oktober

idag har jag: vaknat med världens finaste man, väntat på posten, fått posten, cyklat med en lapp till sveaplan, hämtat ut världens finaste skor(som har gett mig onda skavsår fastän detta bara är dag ett, har tre plåster på vardera häl och det skaver igenom ändå men hey, de gör inge!), lagat nudelsoppa med curry och qournbitar i (blev så sugen när jag såg leas bild), inte somnat på lektionerna i skolan, sökt jobb, köpt en halsduk, köpt baklawa (så gott så jag nästan avlider), ätit pyttipanna och varit glad nästan hela dagen. det har faktiskt varit en jättebra dag när jag tänker efter, helt höstig och mysig. snart ska jag tända alla mina ljus på rummet, dricka te, äta baklawa och se på tv. jag ska nog rita något också.

Kommentarer
Postat av: lea

hahaha åh, jag är matinspirationen. känns stort!

2008-10-01 @ 20:53:50
URL: http://kidsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0