det är bara så det är och jag kan inte rätta till, jag kan inte gräva djupare för det finns ingenting att ta på, det finns ingenting att nå

trots att jag ofta är omgiven av människor så känner jag mig ensam. jag känner mig så himla ensam inuti och jag förstår inte riktigt varför. jag blir bara så rädd när jag tänker på det och här är sanningen: alla behöver känna sig behövda, jag behöver känna mig behövd och just nu känner jag mig inte behövd. jag vet inte om det är mitt eget fel eller någon annans men jag känner mig inte så viktig alls nu för tiden. jag är rädd att jag ska ta min tillflykt någon annanstans och jag är rädd för att behöva uthärda kalla vinternätter i ensamhet. jag vill verkligen inte frysa mer, jag har frusit klart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan får helt rysninger, du skriver så himla vackert.

2008-09-27 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0