klrman

igår fick jag och agon stå ute och vänta i en timma på att få komma in på monkis invigningsfest eftersom vi inte var arton. sen kom pappa mats gindemo och vi vandrade in och anslöt oss till linette, jonas, carl, david, andrea och malin. jag drack massor av vindrinkar, blev högljudd (enligt jonas, stämmer självklart inte), väldigt mätt och röksugen. det var jättetrevligt tills jag och jonas kom hem, då lade jag mig på min säng och kved för att att jag mådde så illa men inte kunde spy. idag vaknade jag med sämsta bakfyllan och skippade skolan. så det kan gå! hehehe. nu lyssnar jag på tiger lou, han är så fin och bra. ska äta och sen dra med vanessa på stan, det är öppet sent ikväll, precis som vi vill ha det.


Kommentarer
Postat av: veroni

BRA! vi måste fixa det. jag vill verligen :((

2008-09-26 @ 17:46:01
Postat av: joakim

iih. tiger lou <3

2008-09-27 @ 00:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0